Näytetään tekstit, joissa on tunniste juhlat/bileet. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste juhlat/bileet. Näytä kaikki tekstit

Kebabrulla ja täält taas tullaan

IMG_0076
...otsikkoon viitaten: joooo sori, oli ihan pakko. :D Tutkinto on kasassa ja sitä juhlittiin ensin kotona ja myöhemmin illalla baarissa. Iltahan meni kutakuinkin niin, että eka käytiin Seurahuoneella mojitolla, sit Amarillossa mansikkamargaritalla ja sen jälkeen Senssiin loppuillaks. Kivaa oli, vaikka puhti meinas loppua jo kaheltatoista, haha. Baareilun jälkeen teki mieli jotain suolasta ja mentiin johonki kebabababaaapaikkaan.. tilasin ekan kebabrullan ikinä, mutta eipä se tainnut kovin maittavaa olla kun aamulla löyty yli puolet roskiksesta :-D 

fdssss

Nyt loppu juominen ja aletaan ryyppää

iokl
Eilen oli Poksun 20v. synttärit, ja sitähän piti toki juhlistaa! Oltiin eka muutama tunti pienehköllä porukalla sen kämpillä ja sitte jatkettiin baariin. Kiva ilta oli yleisesti ottaen, vaikka Tivolia satunkin inhoamaan aikalailla mitä näihin Lahden biletyspaikkoihin tulee.. :p Kallis sisäänpääsy, kunnon margaritast saa vaan haaveilla, lattiat täynnä lasinsiruja ja kaiken kukkuraksi 2. kerroksessa oli vieläpä jotkut hiton  Miss Lahti -kilpailut. Mielettömän kiinnostavaa, or not. :c No, ei se paikka vaan se seura! :)

Alottelubooli maistui harmillisen hyvin, sen näkee hienosti tosta kuvastaki ku silmät seisoo päässä :D Viimeks join yhtä paljo joskus koulujen loppuessa keväällä.. noh, nyt voi hyvällä mielellä olla seuraavat 4kk ainaki lähestulkoo selvinpäi. Tai sitten ei, onhan täs mm. valmistujaiset ja uv ja vaikka mitä vielä tänäki vuonna tiedossa :))

Popping those bottles cause we rock rock

Eilen illalla olin Lahdessa parin kaverin kanssa. Vasta menomatkalla bussissa tajusin, että jaahas siellähän on Taiteiden ilta (vai mikä lie nykyää onkin) :D Torilla olikin populaa kuin sieniä sateella, hehee. Eka käytiin Amarillossa syömässä, ja päätin tällä kertaa tilata jotain muuta kuin bar mix, kanapasta, vuohenjuustoburgeri tai perus burgeri. :D Pitkän harkinnan jälkeen mun eteen ilmeistyi Chicken pocket. Osasyynä ko. annoksen tilaamiseen oli tietty se, että siinä oli mukana taivaallista vuohenjuustoa, omnomnom.. ;) Jälkkäriksi söin brownien jätskillä.
arillo

Rillossa vietetyn pitkän herkuttelutovin jälkeen hiippailtiin lähinnä torilla ja poikettiinpa me Oldissa ja Santa Fessakin. Sitten ajeltiin ABC:n kautta kamujen porukoille ja siellä sitten hörpittiin vähä siiderii sun muuta kivaa. Ulkona oltiin, käytiin yölenkkeilemässä ja meno oli kaikinpuolin vähä levotonta, mutta eipä oo kyllä niin huvittavaa ja hauskaa iltaa ollu aikoihin mulla. :D Kiitti teille siis! <3
alollå
 
TRANSLATION: Yesterday I had so much fun with couple of friends! I even can't remember last time when I have laughed so much :D We ate well, had some pear siced and took a walk in the middle of the night.

Last weekend

hgfy_effected
vfyhu_effected
lk j_effected
iiris_effected
Löysin kamerasta pari kuvaa viime viikonlopusta. Mun vkl:ään mahtui 1-vuotiaan serkkupojan vahtimista, pikkuserkun yo-juhlat (oon nähny kyseisen tyypin viimeks joskus öööö, 15 vuotta sitten?!:D) ja baareilua Disco Glow:ssa... siinä kai se sit oliki. Tajusin just, etten oo onnitellu valmistuneita tääl blogin puolella: niin että onneks olkoon vaan sekä yli- että alioppineille, amislaisille sun muille, ketä teit nyt on!

okjo_effected
Vein kaverille valmistujaislahjaks tollasen sellofaaniin paketoidun Mariskoolin, jossa oli vaahtokarkkeja. Oon anti-kekseliäs. :(

You like the smell of blood when it's pumpin' like a factory, Ooh, you like your words to cut, you like to choose the best artillery

Huhhuh, kyl nyt on tullu taas juotua ja mässättyä tänä viikonloppuna! Vois kai sanoo, että nää päivät on menny kaavalla juhlintaa potenssiin kolme, sillä perjantaina oltiin kaverin kaa baarissa, lauantaina oli serkun 1v. synttärit, ja nyt tänään oltiin herkuttelemassa mummolla äitienpäivän kunniaksi.

Voin kertoo tosta perjantaisesta Tivoli-reissusta sen verran, että en ikinä enää koske tikullakaan absinttiin, jota mun kaveri juotti mulle varmaan ainakin kolme tai neljä kertaa? Hyi hitto. Yöksi meidän piti kävellä kaverin kämpälle, mut se näki jonkun luokkalaisensa ja loppujen lopuks päädyttiin sitte jonnekki hemmetin Kiveriöön... jes. Katottiin Salkkareit viiden aikaa aamulla :D En nukkunu varmaan ollenkaan koska petari lattialla oli yllättäen vähän turhan kova makuualusta, kattelin vaan kännykästä ajankulumista. 

lols_effected
Pärstäpäivitys bussia ventatessa. :D 

lkh_effected
Kultalonkku! <3 En ollu varmaan vuoteen tai kahteen juonut ainootakaan tollasta, koska yhessä vaiheessa iski totaali kyllästyminen. Nyt sitte löysin kultsin uudelleen :D

aste_effected
Asterixia

lahtii_effected
Kolmen aikaa mua rupes väsyttää ihan sairaasti, joten oli pakko lähteä ulos palelemaan ettei sinne baarin lämpöön olis sammunut tms kamalaa :D 

zddb_effected
"Nykytaidetta!!!!" 

hienosensuuri
Hyi hitto ku oli ällöttävää katella, ku noi jätkät söi jotai kebabaaa ja pitsaa siin puol neljän aikaan.. pahoittelut tyylikkäistä sensuureista, en usko että kukaan noist haluaa naamaansa mihinkää blogii :D Eka halusin vaa sumentaa noi naamat, mut en oikee hallitse kunnol tot Gimpin käyttöä :<<

Lauantai-aamul joskus ysin aikoihin herätin kaverin ja lähettii keskustan kautta sen asunnolle, kasasin kimpsut ja kamsput laukkuun ja lähdin bussilla kotiin. Pesin vanhat meikit pois, meikkasin uudestaan, heitin maksimekon päälle ja lähdettiin serkun synttäreille. Oli suht jäätävä olotila johtuen hirveestä hedarista ja armottomasta väsymyksestä, joten ei kauheen kauaa onneks oltu synttäreillä. Synttäreiden jälkeen nukuin jotain viis tuntia ysiin asti illalla, ja jotenkin ihmeen kaupalla sain vielä yölläkin nukuttua semmoset reippaat 10 tunnin unet. 

 öl
ruokaa_effected
kakuu_effected

Tänään äitienpäivänä tosiaan käytiin tossa naapurissa mummon ja papan luona, siel oli mansikkakakkuu, juustokakkuu, karjalanpiirakoita, savukalasalaatilla päällystettyjä leipiä (nam!), pullaa sun muuta. Koht vois lähtee piiiitkälle lenkille ettei tää mussutus alkais näkyy hirveenä paisumisena... :D 

karkkii_effected
pöytä_effected
leipä_effected
karjalanp_effected
kakku_effected
savukala_effected
kuppi_effected
kisu_effected
ef_effected
kitinä_effected

TRANSLATION:  On Friday I was at the bar with one of my friends, On Saturday me and my family were celebrating my cousin's one-year birthday and today we went to my grandparents' and ate delicious strawberry cake, bread covered with smoked fish salad, cheesecake etc. Yammy!

Vaihtoehto perinnelätsälle

lök
Keväällä valmistuvat tyypit hoi - jos se kampauksen litistävä ja latistava valkolakki ei syystä tai toisesta innosta, niin ehkäpä tällainen yo-laketti natsaisi paremmin? Kirsi Nisonen ja Bob Helsinki ovat yhteistyössä toteuttaneet laketin, jonka värimaailma tulee suoraan perinnelätsästä ja jonka keskellä on lyyra - kuinkas muutenkaan. 40€ hintaisen laketin voi ostaa mm. Vilasta, Stockmannilta, Helsinki10:stä ja Design Forumista.

Mitä mieltä ootte tollasesta hiuspannasta? Onko ihan jees rikkoa perinteitä noinkin rajusti, vai onko jokaisen itseään kunnioittavan ylioppilaan aseteltava aito ja alkuperäinen valkolakki kutreillensa? Mä itse pidän tollaista lakettia aika nerokkaana keksintönä, mutta en ole varma, jättäisinkö siltikään lakkia ostamatta. Riippuisi varmaan aika pitkälti kampaushaaveista. :D Mä valmistun vasta ensi syksynä, joten mulla on onneksi aikaa miettiä - lakki vaiko jotain aivan muuta.

Pääsiäislounas

Huhhuh, tänään on kyl taas syöty varmaa useemman päivän edestä :D Pääsiäisen verukkeella kutsuttiin mummo ja pappa meille syömään, mutta myös mun melkein 1-vuotias serkku vanhempineen kävi täällä. Tarjolla oli sipulilihapullia, uunilohta, perunaa ja pastasalaattia, ja jälkkäriksi nautittiin sitruuna pie -nimisiä leivoksia, suklaa- ja kinuskikuivakakkuja, marenkeja sekä tietysti pashaa. Ja mä join yli kaks kupillista kahvia! Siis oikeeta kunnon kahvia! Vetäkää risti seinään :D Jos sitä ihanaa Frezzan minttukahvia lasketa, tää oli eka kerta mun elämässä ku join kahvia ihan kunnolla - ennen oon vaan satunnaisesti maistellut lusikallisen verran ja kuvotusrefleksi on tullut jo siitä määrästä :D Jännä että nyt yhtä äkkiä voinkin sanoa jopa tykkääväni kahvin mausta. Enää ei tartte sukujuhlissa sun muissa juoda ryöstää lapsille tarkoitettuja limuja, kun kahvikin näkyy menevän alas. Hah :D 

päääsiäinen1_effected

pääsiäinen2_effected
Salaatissa oli pastaa, lehtisalaattia, kurkkua, paprikaa, oliiveja, aurinkokuivattua tomaattia ja pienenpieniä mozzarellapalloja. Nam!

pääsiäinen4_effected

pääsiäinen5_effected

pääsiäinen6_effected

pääsiäinen6_effected-001

pääsiäinen8_effected

Kivaa pääsiäistä kaikille! 

Macarons and cheesecake

Heipodei everybodeeeee! Tänään siis vähän juhlittiin mun 19v ja äitin 45v synttäreitä :) Kävi tääl loppujenlopuks aika paljon jengiä, aateltiin ettei varmaa tuu ketää ku oli aamul/aamupäiväl sellai sairas lumimyrsky taas:D

No mutta, äidin leipomukset - erityisesti mandariinijuustokakku ja macaronit - oli hyviä niinku aina ja kaikki lahjat oli kivoi! :>

IMG_2860
IMG_2861
IMG_2862
IMG_2865IMG_2866IMG_2867
IMG_2868
IMG_2869
 IMG_2870
IMG_2926

Ja tässä vähän näit lahjuksia! Saatiin puokkiin äitin kaa tollain kori missä oli sikapaljon kaikkii hiusjuttuja esim. shampoota, hoitoainetta, naamioita, lakkaa, muotovaahtoa yms! Sitte sain suklaata, S-kauppoihin käypiä lahjakortteja kuudenkympin edestä, rahaa jonkin verran, siiderilasin + siiderin yms. Taidan heti huomenna mennä kattelee Sokkarille, josko löytäisin jonkun hajuveden, astioita tms kivaa lahjakorteilla :P
IMG_2907
IMG_2908
IMG_2936

TRANSLATION: Today we had double-birthday party at home - four days ago I turned 19 and couple weeks ago my mum came to her "mid-ninety" as she says. Some of our relatives visited us, I got nice presents - and ohhh,  cakes, cookies etc were sooooo delicious! Mandarin cheesecake and macarons were my favourites :P